Concert de la Philarmonica de Londres!

11/03/2018
Auditori de Girona

Hem decidit proposar als joves d'Elna assistir a aquest concert dins de l'Espai Fem Cultura.

Ens sembla una ocasió privilegiada per conèixer i viure en directe un esdeveniment d'aquestes característiques. Veure i escoltar aquesta orquestra és espectacular.

Per tal que sigui al màxim de confortable per als joves assistirem tan sols a la segona part del concert.

L'espai Fem Cultura d'Elna ha nascut justament per ajudar-los a entendre millor el que veuran. L'experiència ens diu que, després de realitzar les activitats proposades en aquests espai, els joves gaudeixen i valoren molt més temes vinculats a la cultura que en un primer moment rebutgen conèixer. En concret, en aquesta activitat  pretenem que puguin valorar el concert, el compositor i la seva música i endinsar-los en coneixements bàsics relacionats amb aquest tema.

Sabem que ens costarà animar als joves que s'hi apuntin. Sabem que molts d'ells o elles relacionen la música clàssica amb quelcom "avorrit i que no els agrada". Comptem amb l'ajuda dels familiars i/o persones properes a ells per animar-los.

Hem comprat 7 entrades per ells o elles i no perdem l'esperança que les aprofitin totes.