Taller de Sexoafectivitat per a 10 joves de la Fundació Elna!

06/11/2017

Ens han concedit un ajut per tal de poder dur a terme aquest taller de Sexoafectivitat.

La professional que farà el Taller és la Gemma Delofeu.

Els que vareu assistir a les Jornades ja la coneixeu. És una persona que es dedica a aquest tema des de fa anys i te una gran experiència en conduir aquests tipus de tallers amb joves.

Les dates que ella pot venir són els dies 1 i 15 de desembre de 17h a 19h. Són dos divendres.

Abans de fer el taller la Marta Gabarda i jo mateixa farem una sessió individual amb cada noi o noia interessats, per saber:
  • el seu nivell de coneixements,
  • el que li fa falta saber,
  • i el que li agradaria que es parles...
Ho farem  el 24 de novembre.

Una vegada fet aquests Screening  configurarem el grup adient per aquests taller buscant el màxim d'homogeneïtat per tal que els sigui profitós a tots els participants.

La Gemma demana que siguin entre 8 i 10 persones màxim.

Els nois i noies que vegem que requeririen d'un altre nivell de continguts o adaptacions i, estiguin interessats en fer un Taller Formatiu d'aquestes característiques, intentaríem aconseguir de fer-lo.

Estem molt contents de poder oferir aquest taller.

MOLTES GRÀCIES
Montserrat Castellana i Rosell (Presidenta i psicòloga de la Fundació)