Calendari Solidari 2020!

30/10/2019

Necessitem de la societat civil. Us necessitem per continuar al costat de les persones amb discapacitat intel·lectual

i poder oferir-los propostes que les dignifiquen. Projectes que els ajudin a créixer, a fer-se joves i adults il·lusionats, responsables, i el màxim d’autònoms.

El context socioeconòmic actual, no afavoreix que aquestes persones i les seves famílies puguin tenir els suports que necessiten per viure una vida de qualitat equivalen a la que desitgem tots i totes nosaltres. A la sobrecarrega que representa atendre les necessitats d’una persona depenent, a les famílies se’ls hi afegeix les dificultats actuals per obtenir els ajuts que aquest fill o filla necessita.

Amb una donació de 10€ obtens un calendari de record i a nosaltres ens doneu l’oportunitat DE CONTINUAR amb habitatges de qualitat, a prevenir la seva salut de malalties cròniques a les que en son propensos, a poder acompanyar i sortir al pas de la soledat i preocupació que pateixen molts pares, mares i/o tutors...

Us convidem a visitar les nostres web:
www.fundacióelna.org  / www.sexoafectivitat.fundacioelna.org

i seguir-nos a les xarxes socials:

Si la teva voluntat és ajudar-nos, no oblidis parlar d’aquesta campanya a familiars, amics, coneguts, companys/es de treball... si fem xarxa augmentem les possibilitats d’aconseguir que els calendaris arribin a llars de tot el país.

Posa’t en contacte amb nosaltres per encarregar calendaris
  • elna@fundacioelna.org
  • 696 646 762 (whatsapp)

Agraïts de cor!