Espectacle Slava's SnowShow

02/11/2018

Teatre Municipal de Girona, dins del festival, Temporada Alta.

Un espectacle  lluminós, interactiu, màgic, còmic...

Ahir, dijous 1 de novembre, joves de Fundació ELNA van poder gaudir de l'espectacle Slava's SnowShow, al Teatre Municipal de Girona, dins del festival, Temporada Alta.

Creiem fermament que l'accés a la cultura i poder gaudir d'ella és un dret per a tothom!!!

Mil muaks!!!!!!

Marta Gabarda i Mallorquí
Coordinació Tècnica

Hem anat i ja hem tornat de Mallorca!

22/08/2018

Aquestes  vacances  hem conegut l’illa  de Mallorca.

Vam marxar el dilluns 20 d’agost amb avió i

vam tornar el dia 27 d’agost amb vaixell. Ens han acompanyat la Marta i en Domènec.

Tornem carregats d'experiències, de bon rotllo, de convivència, de somriues i molta sobrassada, formatges i ensaïmades.

#QueMallorcaTremoli #amistat #Convivència #treballenequip #AcompanyamentAmbSuport #bonesestones #bonrotllo #VidesDeQualitat #DID

📣 La visita a les coves, una sortida plena de bellesa, de magnificència, espectacular, sublim.

📣 Vam anar amb un tren de 106 anys de funcionament de la península ibèrica, el tren que va de Palma a Soller. Un tramvia direcció al port de Sóller a passar un dia fabulós a la cala de la la illa Sa Calobra!!!

📣 Valldemossa, un poble preciós i amb molt d'encant. Hem visitat la Cartotxa i la cel·la on va compondre Chopin.  Perquè la cultura no està gens renyida amb estar de vacances... 😎😎😎 .  Encantats d'haver visitat aquest poble!!

Preparar i conduir un veler!

01/08/2018

Un estiu més ens hem retrobat amb el Club de Vela de Calella de Palafrugell.

Auesta vegada però, no només per a fer un passeig amb veler, sinó per a realitzar un curs de vela i aprendre a conduir les gambes durant dos dies.

Dissabte 30 de juny vam aprendre les parts principals d’un veler i també el nom dels vents més importants. Malgrat el vent no ens va permetre navegar els monitors del club ens van remolcar amb una llanxa i vàrem poder arribar fins a les Illes Formigues. Un banyet per treure’ns la calor i direcció cap al Mas Patoxas de Pals.

En aquest càmping ens hi vam allotjar tot el cap de setmana. Vàrem dormir en Bungalows i vam gaudir al màxim de les seves fantàstiques instal·lacions. Al vespre un gelat a Calella i a recuperar forces per a un diumenge també força intens.

Quina il·lusió ens va fer que diumenge el vent ens permetés navegar. Al començament del dia vam aprendre a fer els nusos més importants que vam haver de fer al preparar els velers. Muntar-los, navegar, aprendre a conduir el timó i desmuntar els velers són algunes de les activitats que també vam fer. Un bon dinar i rumb, aquesta vegada amb els cotxes, cap a Girona.

Donar les gràcies al Club de Vela de Calella per acollir-nos tan bé, i sobretot als monitors per ensenyar-nos a conduir els velers. Ja som tots uns experts!

IV Torneig de bàsquet inclusiu - 2018!

22/04/2018

Aquest diumenge va ser un dia important per als esportistes de l'equip de bàsquet d'Elna.

Ja us podeu imaginar la il·lusió que els nostres esportistes tenen al veure les grades amb un públic fidel.

Com ja sabeu és una experiència molt poc freqüent que es fusionin dos equips (SALT i ELNA) per competir.
Una forta abraçada !!

Equip de professionals d'Elna.

Per a veure totes les fotos clica  AQUÍ

Concert de la PHILARMONICA DE LONDRES!

11/03/2018

Hem quedat a dos quarts de sis de la tarda a la Fundació Elna.

Ben mudats, i és que l'ocasió s'ho mereix, anem a l'Auditori de Girona a veure ni més ni menys que la Philarmonica de Londres.

Mai no hem vist una orquestra amb tants de músics i no sabem com sonen ni es diuen alguns instruments, per això assistim a l'espai FEM CULTURA, on la Montse i en Domènec ens ho expliquen molt bé. Hem après:
  • que la flauta travessera és un instrument molt car perquè està fet de plata,
  • que el contrabaix també es diu verra i que fa 1,85 centímetres d'alçada
  • que en una orquestra tots els instruments sempre es col·loquen igual
  • que els primers violins sempre van al costat del director
  • i que Beethoven era un geni i era sord
Aquí teniu tres vídeos on es pot veure com es treballa en el taller que realitzen els joves, abans de l'assisitència al concert.
Espai:  Fem cultura
El concert ha estat fantàstic, quina sensibilitat que tenen els músics i veure vuitanta músics tocant alhora és una experiència que t'arriba a l'ànima.

No heu de perdre l'oportunitat d'assistir a un concert d'aquestes característiques almenys un cop a la vida, no us en penedireu!

Fotos: Sortint de la Fundació Elna i esperant a l'entrada de l'Auditori de Girona per assistir al concert