Sortida a la Natura: Ruta al peu de les Gavarres des de Madremanya - Grup bàsic

16/11/2019

Un dia fantàstic!!

No va faltar ningú del grup. Un grup de nois i noies que practiquen la companyonia a fons.

• Enfilat dalt d'un turonet sobre la plana empordanesa, el nucli antic de Madremanya està presidit per la gran església fortificada de Sant Esteve.Traspassar els dos portals de l'antiga muralla és endinsar-se en la història. Els carrers, estrets i tortuosos, tan aviat s'amaguen sota els porxos com s'obren a petites placetes inesperades. Pujades, baixades i esglaons adapten aquest antic entramat urbà als condicionants del terreny. Un indret, en definitiva, on val molt la pena perdre-s'hi una bona estona.
  • Longitud del trajecte: Ruta circular de 4,5 km.
  • Dificultat: molt fàcil i planera
És un plaer poder gaudir d'un dia en la seva companyia. Una companyia que dona exemple del bon conviure, del respecte entre ells i elles, de les ganes de viure i de gaudir.

​Sempre que estem amb ells i elles ens adonem que la capacitat d'esforç personal que demostren aquestes persones, és un model que caldria donar a conèixer, que caldria imitar.

Com sempre ens enduem aquella sensació meravellosa de que HA VALGUT LA PENA !!
Eduard i Carla

De nou, un dia de Vela a Calella!

02/09/2019

Moments per recordar.

El Club de Vela Calella ja és un vell amic nostre,

un amic que visitem cada estiu, ara ja fa 5 anys amb la mateixa il·lusió que el primer dia. Pujar en gamba, conduir aquesta embarcació, navegar pel mediterrani de la costa Brava, gaudir d’aquest paisatge tant nostre, és un luxe per a nosaltres. És una aventura que la podem tenir gràcies a la solidaritat del Club de Vela Calella.

Aquesta vegada després de l’estupenda i agradable passejada marítima, hem arrodonit el dia fent el camí de ronda fins a Llafranc tot xino-xano. Al Far de Sant Salvador hi hem dinat, conversat i rigut plegats i abans de marxar una visita per aquest indret.
Arribàvem a casa cap a les vuit  del vespre.

Un dia complert i  ja estem desitjant repetir l’any vinent.
Gràcies de cor al Sr. Keerl, a l’Olga, a les persones que treballen a administració i als tres monitors fantàstics. Ens hem sentit molt i molt ben acollits. I no volem acabar sense un record entranyable pel Sr. Alsina.

Marta Gabarda- professional d’Elna, i
els  11 joves que vam gaudir de l’activitat

Ruta pel Perigord Negre. Aquitania-França! estiu 2019

30/08/2019

Contra gustos no hi ha res a dir. Combinant cultura i oci.

Perquè als professionals i als joves ELNIC’S ens agrada combinar el fer cultura amb la diversió. Una combinació explosiva que tots hem gaudit i aprofitat al màxim de les nostres possibilitats. I de possibilitats n’hi ha de tants colors que ningú ha tornat amb les mans buides de coneixements nous.

D’ON VENIM? COM EREN ELS AVANT PASSATS? COM VIVIEN, QUE MENJAVEN...? COM HEM ARRIBAT A SER COM SOM? A l’Aquitania francesa ho hem aprés, i hem aclarit molts dubtes i trobat un munt de respostes.

Una molt bona experiència!! Per llegir  +

Nit de Sant Joan 2019!

25/06/2019

Som la colla que vam decidir anar junts a celebrar la nit de Sant Joan.

Bona proposta celebrar la revetlla de Sant Joan al Festival ITAKA !!!!!

Varem arribar a l'Estartit al mati amb bus. Després d'instal·lar-nos a la Fonda, on vam dormir, cap a la platja a refrescar-nos, treure'ns la calor de sobre i dinar.

La nit al concert vora la platja va ser SÚPER, EXCEL-LENT, DIVERTIT. MÚSICA DE REVETLLA QUE CONVIDAVA A BALLAR i BALLAR I BALLAR..... l'ambient genial !!!!!!!!!!!!!!!

Varem sopar a la platja sense calor i escoltant el mar. UN LUXE !

Volem donar les gràcies a la Marta que a més d'acompanyar-nos és divertida, "bailonga" i una gran companya de sortides.
GRÀCIES MARTA !!!

Basquet

01/06/2019

Diumenge vam participar en l'última de les trobades de bàsquet inclusiu amb PDI,

organitzades per les entitats de la província de Girona que practiquem aquest esport per fomentar l'activitat física entre aquests joves.

La jornada era a Figueres, organitzada pel Club ADEPAF de Figueres, que va ser un amfitrió excel·lent. Creiem que es una bona oportunitat per a que els nostres esportistes es puguin relacionar amb la resta d'entitats participants i fomentar l'interacció entre iguals, de la mateixa manera que podran ampliar la seva xarxa social.

Estàvem molt emocionats i nerviosos per participar-hi, ja que els nostres esportistes tenien moltes ganes de poder compartir el gaudiment del bàsquet amb la resta de companys de les altres entitats i, d'aquesta manera també, aprendre'n els uns dels altres i disfrutar d'una jornada d'esport amb la millor companyia.

Estem molt satisfets del paper fet pel nostre equip CB Salt-Elna! Cada vegada juguem més en equip i hem millorat en molts aspectes del joc: la defensa, el joc amb passades, animar-se entre companys davant possibles errades, etc. Això es va traduir en uns bons resultats en els partits disputats i ens vàrem endur molt bones sensacions del torneig!

Esperem amb moltes ganes l'inici de les jornades de la temporada que ve!