Donació  solidària

Amb aquests tipus de col·laboració estàs fent possible que persones amb Discapacitat Intel·lectual i del Desenvolupament (DID) lleu i moderada facin un pas endavant en la cerca de la seva dignitat personal i siguin tingudes en compte com a ciutadans dins la nostra societat civil.

Com dur a terme una donació solidària?

Aportació econòmica anual (mínim 60 €, que equival a 5 €/mes)

Cal omplir la butlleta de sol·licitud:

Documento formulario de solicitud (descarregar)
  • envieu- la escanejada a:   informacio@fundacioelna.org,  o
  • envieu-la per correu postal a: Fundació Elna, Plaça de l’Assumpció, 16, 17005 Girona o
  • lliureu-la en persona a la seu de la Fundació Elna (Plaça de l’Assumpció, 16, 17005 Girona )

Immediatament ens posarem en contacte amb tu per gestionar la donació. Gràcies!

Des de la Fundació Elna per a la diversitat funcional volem agrair de cor a totes les persones de la societat civil la seva voluntat i disposició per ajudar a una persona amb DID.

Fer  una donació a una o més fundacions permet una deducció del  50% en l'IRPF en els primers 150 euros donats a una o diverses entitats. A partir d’aquesta xifra, és el 27,5%.  Aquests percentatges augmentaran el 2016, i passaran del 50 al 75% i del 27,5 al 30% respectivament. En el cas d’una entitat jurídica el percentatge és del 35%  al llarg del 2015 i 2016. La nova reforma preveu que si es fan donatius durant almenys 3 anys a la mateixa entitat i d'una quantitat de diners igual o superior, es pugui desgravar una quantitat superior als percentatge abans esmentats (article 16 de la Llei 49/2002).