El nostre nom: Fundació Elna per a la diversitat funcional

El nom d’aquesta fundació neix com a homenatge a Elisabeth Eidenbenz (1913-2011) i al seu compromís amb les persones.

El record d’aquesta dona ens connecta amb el sentit més pur de l’altruisme cívic i amb la fermesa de fer visible la lluita per a la dignitat de la persona.

La gent de la Fundació Elna ens sentim propers a aquests valors que Elisabeth Eidenbenz ha transmès al món. Els recollim amb emoció i fem nostra la voluntat de fer-los visibles en la tasca que emprenem, decidits i confiats a reeixir en la nostra missió.

(per a llegir-ne més: Maternité Suisse d'Elne)