Quins tipus de galetes hi ha?

• En funció de la titularitat:
    • Galetes pròpies: Són les que pertanyen a Fundació Elna
    • Galetes de tercers: Són aquelles la titularitat és d'un tercer, diferent de la Fundació Elna, que serà qui tracti la informació recollida.
  • En funció de la seva finalitat:
    • Galetes tècniques i / o de personalització:  Són aquelles que serveixen per millorar el servei, i localitzar incidències, reconèixer a l'usuari, etc...
    • Galetes d'anàlisi i / o de publicitat: Són aquelles que serveixen per analitzar informació sobre la navegació.

¿Per què serveix una galeta?

¿Es necessita el meu consentiment per implantar una galeta?

TÈCNIQUES: Són galetes PRÒPIES, de sessió, d'identificació, de configuració i de registre, estrictament necessàries per a la identificació de l'usuari i per a la prestació dels serveis sol·licitats per l'usuari. La informació obtinguda a través de les mateixes és tractada únicament per Fundació Elna.

D'ANÀLISI: Són aquelles que, ben tractades per nosaltres o per tercers, ens permeten quantificar el nombre d'usuaris i així realitzar el mesurament i anàlisi estadística de la utilització que fan els usuaris del servei ofert. Per això s'analitza la seva navegació a la nostra pàgina web per tal de millorar l'oferta de productes o serveis que li oferim.

Les galetes d'anàlisi utilitzades per Fundació Elna són les següents:
  • Bing galetes.
Les esmentades empreses ens presten el servei d'anàlisi de l'audiència de la nostra pàgina i poden utilitzar aquestes dades per millorar els seus propis serveis i per oferir serveis a altres empreses. Pot conèixer aquests i altres usos des dels enllaços indicats.

Aquestes eines no obtenen dades dels noms o cognoms dels usuaris ni de l'adreça postal des d'on es connecten. La informació que obtenen està relacionada amb, el nombre de pàgines visitades, l'idioma, xarxa social en la qual es publiquen les nostres notícies, la ciutat a la qual està assignada l'adreça IP des de la qual accedeixen els usuaris, el nombre d'usuaris que ens visiten, la freqüència i reincidència de les visites, el temps de visita, el navegador que fan servir, l'operador o tipus de terminal des del qual es realitza la visita.

Aquesta informació la fem servir per millorar la nostra pàgina, detectar noves necessitats i valorar les millores a introduir amb la finalitat de prestar un millor servei als usuaris que ens visiten.

Com puc desactivar les galetes?

En tot cas, li fem notar que si es desactiven les galetes tècniques i / o de funcionament, la qualitat de la pàgina web pot disminuir o pot ser que costi més identificar-lo.

Li indiquem els següents enllaços, on podrà trobar més informació sobre els diferents navegadors: