Ja tenim aquí la quarta sortida dels Caminaires d'Elna de la temporada 2022/2023!
A continuació us facilitem tota la informació referent a la sortida del dissabte 3 de desembre:
ITINERARI : Girona - Santa Cristina d'Aro - Ruta del Dolmen de Mas Bousarenys - Tornada cap a Girona
La quarta sortida dels Caminaires serà a Santa Cristina d'Aro, una població molt propera a la costa però que amaga, entre els seus boscos i muntanyes, un seguit de monuments megalítics molt impressionants. En tan sols 7 km de ruta, podrem observar: la pedra dels sacrificis, les coves Beta I i II, el Dolmen de Mas Bousarenys, una pedra d'aigua i la zona rocosa de Malvet. Sens dubte, una sortida molt enriquidora en l'àmbit històric i patrimonial a la província de Girona. Aquesta ruta és apta per a tots els nivells d'esportistes on treballarem, de manera més específica, l'equilibri a l'hora de realitzar el trajecte. Una ruta que creiem que engrescarà molt als esportistes i que finalitzarem amb els, sempre importants, exercicis per fomentar la cohesió i la confiança del grup.
EL DESPLAÇAMENT FINS A SANTA CRISTINA D'ARO ES REALITZARÀ AMB TRANSPORT PÚBLIC (AUTOBÚS).
HORARI: de 9:00h a 17h
- Punt i hora de sortida: a les 9h a la parada de taxis entre l'estació de tren i l'estació d'autobús (US DEMANEM PUNTUALITAT)
- Punt i hora d'arribada: a les 17:10h a la parada de taxis entre l'estació de tren i l'estació d'autobús.
QUE CAL PORTAR?
- Motxilla PETITA
- QUIT-COVID19 (MASCARETA OBLIGATÒRIA A L'AUTOBÚS)
- Calçat adequat per caminar
- Cantimplora amb aigua
- Esmorzar (un entrepà o peça de fruita)
- Dinar (Amanida de pasta o arròs i una peça de fruita)
- Cartereta amb 2 o 3€ per fer cafè després de dinar, qui vulgui.
ENS PODEU CONFIRMAR L'ASSISTÈNCIA DEL JOVE A LA SORTIDA ABANS DEL DIA 01/12/2022?
Moltes gràcies,
una abraçada!
Agrairem la vostra col·laboració, contestant l'assistència o no de l'esportista. Necessitem perquè tot surti bé saber els assistents. Us demanem aquest ajut
doncs és important per la organització de grups, adquisició de bitllets si es el cas, numero de cotxes si els necessitem etc.
En cas que no es confirmi l'assistència abans de la data prevista per fer-ho, s'entendrà que l'esportista no participarà de la sortida.
SI US PLAU TINGUEU EN COMPTE !!!!
Eduard Vilar
Primer entrenador del projecte Salut i Esport. Graduat en Educació Especial, especialitat Activitat Física. Diplomat en Atenció Centrada a la Persona amb DID.