Caminaires d'Elna

12/12/2020

Caminaires 1.0

Comencem, la nostra primera activitat.

Els Caminaires d’Elna som un grup d’amics i/o coneguts que ens agrada la natura i caminar.

Ens reunim un cap de setmana al mes per descobrir indrets naturals meravellosos, compartint reptes i objectius comuns amb els companys que hi participen. A més a més de caminar i fomentar l'exercici físic, un dels objectius de l'activitat es afavorir l'establiment de relacions socials entre els participants. L'activitat ha tingut una molt bona acollida i s'hi han apuntat molts participants!

El dissabte dia 12 de desembre vàrem fer la primera sortida a la natura i va anar d'allò més bé!

Ens vam trobar a Fontajau i vam anar en direcció al Salt del Timbarro, passant per un camí envoltat d'arbres i arribant a un camp assolellat on vam poder esmorzar. Una vegada acabats d'esmorzar, vam realitzar uns exercicis de coneixença entre els participants amb l'objectiu d'establir vincle entre ells i fortificar les seves relacions socials. Van anar molt bé i van ser molt enriquidores pels joves, que van mostrar gaudir-ne molt. Amb l'estómac ple i el cor ple d'emocions després de les dinàmiques, vam enfilar camí cap a la Fundació Elna, on qui volia, s'hi podia quedar a dinar amb els companys.

Ens hi vam quedar uns quants i vam poder xerrar una mica sobre l'activitat, explicant-nos les coses positives i negatives que havien viscut al llarg de la jornada. Per sort, tots els comentaris van ser positius i els joves es van endur una gran sensació de l'activitat. Per finalitzar, vam anar al bar del costat per fer el cafè de després de dinar.

Ja estem preparant la propera sortida, que serà el dia 16 de Gener! Us hi esperem!

Moltes felicitats a tots els CAMINAIRES D'ELNA!