Caminaires d'Elna

20/03/2021

Caminaires 4.0 - Sortida al Puig de la Banya del Boc a Llorà.

DIARI D’UN CAMINAIRE D’ELNA

Avui m’he llevat amb molta il·lusió: tinc sortida de Caminaires a Llorà, una bonica població aprop de Girona endinsada dins la Vall del Llémena!

Per fi les restriccions de Salut ens permeten als meus companys i a mi sortir de la comarca per anar a conèixer indrets del voltant de Girona. He d’afanyar-me doncs aquesta vegada, com que ja està a punt d’arribar la primavera, hem quedat a les 9h per aprofitar bé el matí i tenir temps de dinar a Llorà, amb la resta de companys.

La ruta ha estat espectacular! Hem estat permanentment envoltats de naturalesa i pràcticament no ens hem trobat a ningú pel camí, fet que ens ha permès gaudir del silenci i el benestar del paisatge natural.

La ruta era circular amb sortida/arribada a Llorà i hem esmorzat dins el cràter, doncs ja portàvem una bona estona caminant i jo, la veritat, ja estava mort de gana.

Avui hem fet els exercicis de cohesió de grup al finalitzar la sortida, abans de dinar, en una pista esportiva que hi ha a l’entrada del poble. Hem rigut i ens ho hem passat d’allò més bé amb els exercicis plantejats pels entrenadors i desprès hem anat a dinar en un parc. Ha fet una mica de vent però feia un sol espatarrant i ens ha permès estar a gust mentre dinàvem.

Desprès de dinar hem pogut anar a fer un cafè en un restaurant de la zona i ja he tornat a Girona cansat però content d’haver estat un altre dia amb els meus companys Caminaires.

Ja portem 4 sortides amb els Caminaires i cada vegada estic més a gust amb els companys! Tinc moltes ganes de fer la següent, que serà el dia 17 d'Abril!

Fins demà estimat diari!

Eduard Vilar
Primer entrenador del projecte Salut i Esport. Graduat en Educació Especial, especialitat Activitat Física. Diplomat en Atenció Centrada a la Persona amb DID.