Sóc la Marta i he treballat a la Fundació ELNA com a Coordinadora i Responsable del Projecte d’Habitatge per a persones amb discapacitat intel·lectual. Com hi vaig arribar fins aquí? De ben petita, a casa, sempre m’han explicat que em prestava a ajudar als meus amics i amigues d’escola, quan detectava una injustícia. La meva mare, recorda la de vegades que arribava a casa, després de l’escola, indignada davant d’aquestes situacions.
Passant per Entitats Socials que treballen projectes de Cooperació i Desenvolupament, estudiant Magisteri de primària a la Universitat de Girona, treballant en Fundacions per a persones amb discapacitat intel·lectual, formant-me com a especialista en la vetlla i l’atenció cap a la persona amb discapacitat intel·lectual vaig arribar a la Fundació ELNA al 2013.
Crec fermament amb l’equitat, amb la justícia i amb la responsabilitat social. Valors en alça quan s’acompanya a persones que són vulnerades en el seu dia a dia. Una frase m’acompanya sempre i que hi crec fermament: LA DISCAPACITAT ESTÀ EN LA MIRADA DE L’ALTRE.
Formació:
- Grau superior en Educació Infantil
- Titulació en monitora i directora en l’Educació en el lleure
- Magisteri Especialitat Primària.
- Post-grau Especialitat en l’Atenció a les Persones amb Discapacitat Intel·lectual i del Desenvolupament.
- Formada en l’àmbit de la Sexoafectivitat i la Discapacitat Intel·lectual.
Gràcies Marta!